Všeobecné obchodní podmínky
(dále jen "VOP")
1. Úvodní ustanovení
1.1. Provozovatel
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností/podnikatelem:
Název: ProfiProfilovka.cz
Kontaktní e-mail: kontakt@profiprofilovka.cz
(dále jen „Poskytovatel“)
a třetí osobou (dále jen „Uživatel“ nebo „Spotřebitel“) při uzavírání smluv o poskytování digitálního obsahu a služeb prostřednictvím webového rozhraní www.profiprofilovka.cz (dále jen „Služba“).
1.2. Povaha Služby
Služba spočívá v automatizovaném zpracování fotografií nahraných Uživatelem pomocí technologie umělé inteligence (AI) za účelem vygenerování portrétních fotografií (digitálního obsahu).
1.3. Souhlas s VOP
Odesláním objednávky Uživatel potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi výslovně souhlasí.
2. Objednávka a uzavření smlouvy
2.1. Proces objednávky
Prezentace balíčků kreditů na webu je informativního charakteru. K uzavření smlouvy dochází okamžikem, kdy Uživatel:
- Přihlásí se nebo si vytvoří účet.
- Vybere požadovaný balíček kreditů.
- Potvrdí seznámení s VOP a Zásadami ochrany osobních údajů.
- Provede platbu prostřednictvím platební brány.
- Přejde do průvodce, kde nahraje své fotografie a vygeneruje portréty.
2.2. Okamžik uzavření
Smlouva je uzavřena okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatele (úspěšným provedením platby přes platební bránu).
2.3. Výslovná žádost o okamžité plnění
Uživatel bere na vědomí, že Služba (dodání digitálního obsahu) je poskytnuta okamžitě po zaplacení (zpravidla do 10 minut). Uživatel tímto výslovně žádá Poskytovatele o započetí poskytování Služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
3. Cena a platební podmínky
3.1. Ceny
Ceny jsou uvedeny na webu včetně všech daní a poplatků. Cena je konečná. Ceny jsou uvedeny včetně DPH 21%.
3.2. Platba
Úhrada probíhá jednorázově prostřednictvím zabezpečené platební brány (kartou, bankovním převodem aj.). Služba nebude poskytnuta, dokud nebude uhrazena plná cena.
3.3. Fakturace
Po zaplacení obdrží Uživatel na zadaný e-mail potvrzení o platbě, které slouží jako daňový doklad, pokud není vystavena samostatná faktura.
3.4. Platnost kreditů
Zakoupené kredity jsou platné po dobu 12 měsíců od data nákupu. Po uplynutí této lhůty kredity automaticky propadají bez nároku na náhradu. Uživatel je povinen nevyužité kredity čerpat před uplynutím doby jejich platnosti.
4. Dodání digitálního obsahu a specifikace AI
4.1. Způsob dodání
Výsledné fotografie (digitální obsah) jsou Uživateli zpřístupněny formou odkazu ke stažení zaslaného na e-mail nebo v uživatelském rozhraní aplikace.
4.2. Termín dodání
Standardní doba generování je 1 až 5 minut na fotografii. Ve výjimečných případech (technická odstávka, přetížení serverů) se může lhůta prodloužit.
4.3. Povaha výstupu AI (Důležité)
- Uživatel bere na vědomí, že výsledné fotografie jsou generovány umělou inteligencí. Jedná se o uměleckou interpretaci vstupních dat, nikoliv o reálnou fotografii pořízenou fotoaparátem.
- Poskytovatel nezaručuje, že výsledek bude stoprocentně věrnou kopií podoby Uživatele. Drobné artefakty, odchylky v rysech obličeje, pozadí či oblečení jsou vlastností technologie a nejsou považovány za vadu Služby.
- Kvalita výstupu je přímo závislá na kvalitě vstupních fotografií (selfies) dodaných Uživatelem. Nedodržení pokynů pro nahrání fotek (špatné světlo, rozmazání, skupinové fotky) může vést k nekvalitnímu výsledku, za který Poskytovatel nenese odpovědnost.
5. Odstoupení od smlouvy (Vrácení peněz)
5.1. Nemožnost odstoupení
V souladu s § 1837 písm. l) občanského zákoníku Uživatel nemá právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu, jelikož předmětem smlouvy je dodání digitálního obsahu, který nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Uživatele před uplynutím lhůty pro odstoupení.
5.2. Souhlas Spotřebitele
Uživatel při objednávce zaškrtnutím příslušného pole výslovně souhlasí s tím, že mu bude digitální obsah zpřístupněn ihned, a bere na vědomí, že tímto ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
5.3. Reklamace vad
Výše uvedené se netýká práva na reklamaci v případě, že dodaný obsah má technické vady (např. soubor nelze stáhnout, je poškozený, nebo Služba nebyla dodána vůbec).
6. Práva a povinnosti Uživatele
6.1. Odpovědnost za obsah
Uživatel odpovídá za to, že je oprávněn použít nahrané fotografie. Je přísně zakázáno nahrávat fotografie třetích osob bez jejich souhlasu, fotografie dětí, nahotu, nebo nezákonný obsah.
6.2. Licence k vstupům
Nahráním fotografií uděluje Uživatel Poskytovateli nevýhradní oprávnění tyto fotografie technicky zpracovat za účelem vytvoření AI portrétů. Poskytovatel se zavazuje tyto vstupní fotografie po vygenerování výsledku smazat (viz Zásady ochrany osobních údajů).
6.3. Užití výstupů
Uživatel získává k vygenerovaným fotografiím plná práva pro osobní i komerční užití (např. na LinkedIn, web, CV).
7. Práva z vadného plnění (Reklamace)
7.1. Vady plnění
Poskytovatel odpovídá za to, že digitální obsah je při zpřístupnění bez vad (zejména že odpovídá popisu a je funkční).
7.2. Subjektivní nespokojenost
Subjektivní nespokojenost s estetickou podobou AI generovaných fotografií (např. „nelíbí se mi, jak tam vypadám“, „AI mi změnila barvu očí“) není důvodem k reklamaci, pokud byly dodrženy technické parametry služby a Uživatel dodal kvalitní podklady.
7.3. Uplatnění reklamace
Reklamaci lze uplatnit e-mailem na kontakt@profiprofilovka.cz. Poskytovatel rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 dnů. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
7.4. Řešení oprávněné reklamace
V případě uznané vady (např. technická chyba generátoru) má Uživatel právo na:
- Bezplatné vygenerování nových fotografií (nový pokus).
- Přiměřenou slevu.
- Vrácení peněz, pokud vadu nelze odstranit.
8. Ochrana osobních údajů
8.1.
Správcem osobních údajů je Poskytovatel. Nakládání s osobními údaji se řídí Nařízením GDPR a je podrobně popsáno v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který je dostupný na webu.
8.2. Specifikace pro ProfiProfilovka.cz
Uživatel bere na vědomí, že pro účely poskytnutí služby dochází ke zpracování biometrických údajů (rysů obličeje). Vstupní data jsou po vygenerování výstupu automaticky smazána (zpravidla do 24 hodin, nejdéle do 30 dnů z důvodu zálohy pro reklamace).
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
9.2. Rozhodné právo
Tyto podmínky se řídí právním řádem České republiky.
9.3. Platnost
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 12. 2025.